Mazda najbardziej pożądaną marką na rynku

Mazda najbardziej pożądaną marką na rynku

12.06.2019 Aktualności Od początku obecności Mazdy na polskim rynku Santander Consumer Multirent i Santander Consumer Bank wspierają finansowanie samochodów tej marki. Cieszymy się, że kolejny raz w klasyfikacji generalnej Badania Satysfakcji Dealerów Samochodowych ze współpracy w importerem Mazda znalazła się na I miejscu, zaś nasza oferta finansowania otrzymała zaszczytne brązowe miejsce na podium.

Wspólnie z Mazda Motor Poland, tworzymy program finansowania stworzony dla importera, wszystkich dealerów oraz klientów. Oprócz zapewnienia finansowania dla nabywców aut, Grupa Santander Consumer Banku prowadzi programy wspierania rozwoju sieci dealerskiej. Dlatego tym bardziej cieszy docenienie Mazdy podczas 10. Kongresu Dealerów, który odbył się w czerwcu 2019 r. 

Jednym z ciekawszych punktów programu było ogłoszenie wyników Badania Satysfakcji Dealerów Samochodowych, podczas którego, Mazda, już po raz piąty z rzędu, otrzymała tytuł najbardziej pożądanej przez dealerów autoryzacji  na rynku, a także piąty raz w historii tego badania zajęła pierwsze miejsce w klasyfikacji generalnej! Jest to absolutny rekord tej japońskiej marki. Wyprzedziła tym samym Volvo, które w klasyfikacji generalnej triumfowało cztery razy. 

 

Kongres Dealerów to cykliczne wydarzenie organizowane przez DCG Dealer Consulting pod patronatem Związku Dealerów Samochodów. Jest to największe w Polsce wydarzenie dla branży dealerskiej (skierowane zarówno do przedstawicieli małych i średnich dealerów, jak i do menadżerów zarządzających wielooddziałowymi salonami i serwisami), poświęcone najważniejszym problemom rynku, łączące w sobie część edukacyjną z integracyjną.  

Badania Satysfakcji Dealerów Samochodowych zostało przeprowadzone już po raz dwunasty przez DCG Dealer Consulting na przełomie kwietnia i maja 2019 roku. Wzięli w nim udział właściciele, a także osoby zarządzające stacjami dealerskimi. Badaniem zostali objęci dealerzy samochodów osobowych oraz dostawczych do 3,5 tony. Partnerem merytorycznym badania jest firma EY. 

W badaniu brane są trzy zasadnicze obszary współpracy z importerem: produkt oferowany przez importera (jakość, dostępność, konkurencyjność), współpraca z importerem jako przedstawicielem międzynarodowego koncernu (atrakcyjność umowy dealerskiej, dochodowość prowadzenia stacji dealerskiej, konkurencyjność strategii rynkowej, podejście do prowadzenia biznesu) oraz funkcjonowanie importera jako firmy (zatrudnienie, polityka rynkowa, kultura organizacyjna). 
 

Przeczytaj także:
 Leasing samochodu - na czym polega i co daje?

Leasing samochodu - na czym polega i co daje?

23.05.2019 Porady Zastanawiasz się, czy opłaca się wziąć w leasing samochód przy zakładaniu firmy? Jakie są zalety oraz wady takiej formy finansowania? A może lepszym rozwiązaniem jest kredyt na samochód? Czy warto wykupić samochód po zakończeniu umowy leasingowej? Na czym polega ubezpieczenie samochodu w leasingu? Czytaj więcej